- Се однесуваме еднакво кон секој клиент, без разлика на пол, етничка припадност, религиозна припадност, возраст, социјален статус, сексуална ориентација, образование и здравствена состојба.
- Ги спроведуваме разговорите и средбите со почит кон личноста и го задржуваме добриот тон, без оглед на околностите.
- Во разговорите и средбите со клиентот, ние сме претставници на Компанијата и го браниме доброто име и репутацијата како коректен партнер.
- Не преземаме активности кои би го нарушиле достоинството на клиентот и неговото семејство.
- Не користиме навредлив јазик кон клиентот, не упатуваме закани.
- Се однесуваме професионално во односите со клиентот, користиме речник својствен за специјализирана компанија за наплата на долгови.
- При разговор со трети лица, не откриваме лични информации во однос на Компанијата и клиентите.
- Овие етички норми важат при излезни и влезни телефонски разговори, средби со клиенти и во сите работни и вонработни ситуации поврзани со процесот на наплата на долгови во Компанијата.